Selinsu1 Yurumesine yardim etsin diye degil de en azindan tuvalete giderken birakabilecegim guvenli bir yer olsun diye yurutec aldik. Ve iyi ki de almisiz diyorum. Bakin eskiler dogru yeniler cok pimpirikli demiyorum. Ama bence tecrubeyi de yabana atmamak gerekir. Hepimiz binmisiz. Yurutecu alirkenki amac onemli bence. Bebeginiz henuz desteksiz oturamiyor, tutunup ayakta duramiyor, siralayamiyor yani hazirbulunuslulugu yoksa sakincali olabilir; ama tum bunlari yapabiliyorsa siz de benim gibi arada oyalamak icin alabilirsiniz.