Arkadaşlar merhaba. Benim 17 aylık bir kızım var. Doğduğu ilk günden beri sütüm çok az olduğu için doktorun da tavsiyesiyle aptamil mama ya başladık. Ek gıdaya geçtikten sonra kızım sadece uyumadan evvel mama içmeye başladı. Şimdi gündüz uykusunu bir kere uyuyor ve gece ve gündüz uykularından evvel mamasını içip öyle uykuya dalıyor. Yani günde 2 kere biberon maması içiyor. Fakat bu günlerde kızımın sebebini doktorun da anlayamadığı bir nedenle 1 aydır ishal sıkıntımız var. Doktor mamadan şüphelendiği için bırakın dedi fakat ben nasıl bıraktıracağımı bilemiyorum. O mama içilmezse sabaha kadar uyumayıp ağlıyor. Bi akıl verin nolur. Şimdiden herkese teşekkür ederim.