Doreemifa korkmayın sakin kalmak ve morali yüksek tutmak önemli sizede gecmiş olsun ben hariç cevre de görüştüğüm herkes negatif sadece ben pozitifim o yüzden hemen dedikleri gibi bulasmıyor bazen ben esimle aynı evde aynı havluyu kullanıp aynı bardaktan su içtim esimin bile nagatif cıktı o yüzden korkma ha olurda pozitif cıkar gene sakin kalın yasımız genc bizlerin o yüzden Allaha sukur ki kolay atlarız benim öyle oldu kanda akciger filmde cıkmadı bogaz kültüründe göründe ama genede 5 günlük Bi kapsul ilaç verdiler eve gönderdiler 25 gün karantinada durdum daha sonra 25 günde en ufak sikatim olmadıgı için test bile tekrarlamadan karantina kalktı cok sukur kendim cok iyiyim ilk ögrendigim zaman 1 2 gün kas ekleme agrım atesim oldu ama o 1 2 günden sonra kendimi hiç hasta hissetmedim Allah bebekleri seviyor ki sukur ler olsun 5 aylık ogluma bulasmadı bulasdıysa bile test yapmadılar doktor bebekler kolay atlatıyo gerek yok teste dedi belirti olursa getir dedi cok sukur rabbime oglumda da belirti olmadı o sekilde atlattık