Nebociim Defnemm22 bi problem oluyor mu peki bizim salı günü kalça çıkığı için randevumuz var biraz tedirginim
dlkcnblt Nebociim arkadaşın bebeği 4 aylık ,kalça çıkıklığı görüldü,belinden kollarından salopet askısı gbi kemerli bişeyle destek yaptı doktorlar bacaklarıda kemerli bir ay durdu öyle,genelde yatarak 👀
Defnemm22 Nebociim çıkık ile gerilik aynı şey değil bizdeki gerilikti biz aparat yakmadık 2 ay boyunca çift bez kullandım hergün Kanguruda taşıdım ve geçti
Dnz355 Kyra_11 biz onu kullanıyoruz u aylık olduk hala düzelmedi 2 ay daha takicaksiniz dedi 5 aydır tedavi görüyoruz
Kyra_11 dlkcnblt bnm oğlum 13 günlükken kullandı allah basa vermesin olunca mecbur dayanıyorsun hemde günlük 23 saat aralıksız takmak şartıyla 😭😭anne olarak yürek dayanmıyor ağlamasına
Defnemm22 Dnz355 1.ayda belli oldu çift bez taktım bacaklarını hep açık şekilde tuttum ve Kanguruda taşıdım 2. Ay düzelmedi doktor bunları yapmaya devam et düzelicek dedi 3. ayda düzeldi bence ameliyata gerek kalmaz ama bugünden itibaren çift bez bağla hiç aksatma dar şeyler asla giydirme asla kundak yapma yani bunun mantığı bacaklarının hep ayrık durması o şekilde düzeliyor
Dnz355 Saida_Safiye aynen öyle inanın stres stres ölücem kuzum sabit duruyo anca hiçbi hareket yok birşey yok
Ikikiz Bizimki çıkıktı yaklaşık iki aylıkken bandaj kullanmaya başladık iki üç ay sonra kalça yerine geldi ama kalça gelişim geriliği olduğundan takmaya devam ediyoruz. Özellikle başlarda çok zordu bebeğim sürekli ağlıyordu ama alıştı artık şimdi dokuz buçuk aylık başlarda mecbur kalmadıkça çıkarmıyorduk ama son üç aydır falan günde en az 12 saat yani geceleri takıyoruz
Saida_Safiye Dnz355 benİm ikkiside cikik miş 4 aykan fark etmişler anim anlatiyine göre 3 ay zormuş sonra geçermiş ama u 29 yil onçe şimdi har şey değişti şükür hiç bi sikintim yok Allah sabir versin iyiki şimdi bakiyorler onçadan anlayan baktirmiş baktirmayanlar har şey geçiçek
Dnz355 Defnemm22 benim bebeğim 7 aylık şuan ortez kullanıyorum maalesef ki 40 gün felan kundak yaptım bilinçsizlik işte ne güzel inşallah 2 ay sonra belli olucak bakalım