Ben happymomda bir kaç arkadaşın tavsiyesi ile boncuk ağda aldim. Oradaki arkadaş ısıtıcı makine hiç önemli değil marka olarak hepsi ısıtıp eritiyor ama ağdanın kalitesi cok önemli demişti, kendisinin bir kaç marka denediğini ve bazılarının parca parca kaldığını anlatmıştı . En iyisininde sesunun yeşil (killi) olan ağda olduğunu söylemişti. Bende markasiz bir ısıtıcı ve yanında sesu ağda olan bir paket aldım. Sanirim ikisi artı temizleme yağı (onu hiç kullanmadım) 60 tl gibi bir fiyatı. Boncuk ağda bence kesinlikle diğer ağdalardan daha az acıtıyor kesinlikle ama hiç acıtmiyor diyemem tabiiki. Ben çok memnunum. Kıvamı bal gibi olunca kullanmak, kendinizi yakmayacak ısıda ve özellikle özel bölgede küçük parçalar halinde sürmek önemli. El beceriniz de varsa hayat kurtarıcı bir ürün. Ayrıca geç çıkmasını da sağlıyor gibi geldi bana. Ben hamilelikte jilet kullanmıştım, buna rağmen 5 6 kullanımda kıllarda cok ciddi cansizlasma da sağladı. Tavsiye ederim.