Merhaba anneler. Dün eşimin testi pozitif çıkmıştı bugünse benim ama çok şükür hafif atlatıyoruz dün uzak duruyordum ama artık bende de olduğu için yakın durabilir miyiz maskesiz eldivensiz vs bilemiyorum sağlıkçı arkadaşlar varsa cevaplarınızı bekliyorum 💐🌺