Babydefne Merhaba bayanlar benim kızım 45 günlük aguline gaz damlası kullanıyoruz çok gazlı hatta kolik bebek dendi 3 gündür kullanıyorız ve çok memnun kaldık fakat biraz böyle sarhoş gibi aslında doktorun dediği ölçünün altında veriyorum kullanan varmı gaz anlamında memnun kaldık artık katılmıyor çok sakin merak ediyorum teşekkürler 🙏🏻
Azraninnnannnesi Babydefne bende kullandım hemen etki etti ama 15 gün kadar sürdü 😕 sonra eskisi kadar fayda etmedi değiştirmek zorunda kaldım
Anneoluncaanladim Ben de iki sise bitirdim şurubundan, uzerinde yazan ölçülerde de vermeye kalksan çok oluyor. En sancılı donemlerinde sabah iki oglen iki aksam iki cay kasigi vermistim. Içeriği cok da masum degil ama mecbur kalınıyor 😔😔
Babydefne Anneoluncaanladim evet peki uyku yaptımı bebeğinizde sanki sarhoş gibi ya çok sakin ve uyumak istiyor sürekli gece kaldırmasam kalkmaz o derece
Babydefne [bilinmeyen] evet doğru söylüyorsunuz şeker mamada da var ama mecbur kalıyoruz ya :( en etki edende bu oldu katılıyordu çok üzülüyordum
Anneoluncaanladim Babydefne evet cok uykusunu getiriyordu. Biz kullanmaya başladığımızda sizinki kadar kucuk degildi, 6 haftalikti galiba. Dozunu azaltin bence, fazla geliyodur miniğe 😊