Heide Kullanan var mı kullanışlı birşey mi kaç aydan sonra kullanılmalı kızlar birde hangisi iyi acaba
midyedolmam35 Heide 6 buçuk aylıkken eczaneden sıkkın üçlü olanlardan aldım 15 tl falandı cok-da memnun kaldik
sedaykn Heide Aldım ama 2 kere kullanmışızdır sadece. Ben sevmedim zaten posası en önemli yeri o emzikte kalıyor bebek sadece suyunu emiyor.
Ikrazumra19 Heide valla suan 2 yasinda bi sorun yasamadim aksine faydasina gordum cignemeyi ogrendi simdi kuruyemis yer patlamis misir yer tabi tercih meselesi
Heide Ikrazumra19 sizinki büyük ben ilk ek gıdaya basladgmda vermeyi düşünüyorum siz ilk ne zamn verdnz peki eline
Heide Kuzumveben evet sadece mamayla besleniyor 4. Aydan sonra ufak tadimlara başlıcaz onunla verilir mi acaba o yüzdn merk ettim
Heide Ikrazumra19 im benm 4 aylik olack 4. Ay sonlrnda vericez sadece mamayla besleniyor diye o yüzden küçük diye eline vermek güvenli gelmedi
Kuzumveben Heide 4.ay erken değil mi zaten 6.ay tadim ayidir ve 6.aydan sonra ek gidayi omru boyunca alicak
Ikrazumra19 Heide size tavsiyem ilk meyve ile baslamayim sebze yedirmekte cok zorlanirsiniz ayrica mamada alsa 4.ay cok erken
sedaykn Heide İlk başlarda cam rendede rendeledim hep. Sonra çatalla ezdim. Elma, armut arada buharda pişirdim. 6 aylıkken verdim süzgeçi sevmedi zaten.
ikipasaannesi Bebedor un kini aldım 5 buçuk aylıkken hâlâ daha kullanmaya devam ediyor çokta memnunuz silikon da değil file şeklinde posasını da emiyor cok güvenli ağzına büyük kaçması da imkansız çok seviyor bebeğim onunla meyve yemeyi🙂
Heide ikipasaannesi fileyle posasinida yiyebiliyor o zamn öyle mi. Çünkü anneler hep posasını yemediği için sağlıklı bulmams fileyle posada alıyorsa onu alayım bnde
Heide minikailemmm bende başlayayım dedim ama daha küçük diyenler var kafam karıştı mamayla beslenenler 4. Aydan baslyor sanki o yüzdn bnde tattrm diye düşünmüştüm ama bilemedm
Kucukanne06 Heide ben kullandım çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum wee ’ninkini kullandım ben rahat rahat her şeyi verdim eline
asyasare Heide ben silikon almistim fisher price in. en fazla 3 kere kullanmisimdir. bosuna verdim para diye dusunuyorum. zaten cam rendede posasiyla birlikte yemesi daha faydali.
nursocum Heide bende aldım ama hekim anne önermedi çünkü posası içinde kaldığı için sadece meyve suyu içmiş oluyorlar oda meyve şekeri ama tattırmak için olursa bir kerelik olabilir dedi