Kızım 3 aylık olmak üzere ama emdikten sonra kusuyor 10 dk ayakta tutuyorum olmuyor olmuyor..Reflü yatağında yatıyor bu arada genelde kaka yapmaya çalışırken kusuyor. zaten emerken de kaka yapmaya çalışıyor bu nedenle sürekli gaz yutuyor.. bir önerisi olan var mı?yaşayanlar ne saman bitiyor bu durum