Gulsah10
Kayınvalidemi astım krizi sebebiyle Cuma gece yatışı yapıldı cumartesi günü görümcemi arayıp covid olduğunu söyleyip kapatmışlar tekrardan numarayı aradıklarında rahatsız etmeyin vs denmiş eşimle dün geceden beri hastaneyi arıyoruz telefonları açıp cevap vermeden geri kapatıyorlar belki 100 kere aradık. Sağlık bakanlığına bildirdik,hastane polislerine ulaştık doğru düzgün bilgi veren yok 🥺 kayınvalidemi arıyoruz odaya kimse gelip gitmiyor diyor sadece 2 kez bakmışlar ilaç verip çıkmışlar kriz girse kimsenin haber olmayacak diyor normal mi tedavi süreci böyle mi işliyor aklımız almıyo