Deletedmom60 iyisi diye o kadar para verip alıyoruz yaptıkları işe bak şikayet var sayfasından baktım benim gibi bir çok kişi yazmış savunmalarıysa organik diye olabilirmiş organik diye el kadar bebeklere böcek mi yedireceğiz yani. kendi yiyeceğimden çıksa bu kadar takılmam ama el kadar canlardan ne istiyorlar ya. elimde 7 kutu vardı bide kaldı bundan sonra almam alanada mani olurum
Deletedmom348 Deletedmom60 Bizde 5 aydık kullanıyoruz hiç yaşamadım.ama aklımda soru işareti oldu canım şimdi. Acaba serin yerde durmadı mı
Deletedmom414 Deletedmom60 oluyor mamalarda golden goattada kurt çıkmış şikayet varda görmüştüm. Allahtan başıma gelmedi
Egemenin_Annesi Deletedmom60 biz 8 aydir kullaniyoruz hic basimiza gelmedi siz acaba sicsk ortamda mi muhafaza ettiniz ondan olabilir Ya aldiginiz yere iade ya da sikayet edin
Esraabozdemir09 1 bucuk yıldır kullanıyorum hiç başıma böyle bir iş gelmedi ilk defada duydum açıkcası . Şanssızlık olmuş cok kötü 🥴
Deletedmom60 _tospikannesi ne alakası var canım hadi benimki o yüzden oldu internetteki yüzlerce kişi ne yaptı
_tospikannesi Deletedmom60 çok alakası olabilir canım sıcakta hersey böceklenebilir ben olabilecek durumu söyledim
Deletedmom348 Deletedmom60 Valla olabilir canım. Yani hiç olmaz olamaz demiyorum valla. Bundan sonra ne kullanıcaz ya. İğrendim ya
Deletedmom414 Deletedmom60 valla pirinç mercimek gibi bakliyatlardada oluyor. Yani mama kötü olduğundan değilde havalardan mı artık neden öyle oluyor tam bilmiyorum
Deletedmom60 Ikrazumra19 bende baya kullandıktan sonra fark ettim çok küçük bebeğime içirdim biberonun camına yapışmış kalmış öyle gördüm birde gittim kutusuna baktım kutuda da var yeni açmıştım kutuyu
Deletedmom60 Egemenin_Annesi sıcakta değildi sırf havalar sıcak diye klimalı odada tutuyordum hatta kutuyuda yeni açmıştım yerle alakalı olacağını sanmıyorum
Deletedmom60 _tospikannesi yok canım benim sakladığım yer sıcak değildi zaten bir sürü mama markası var sadece hippte yoğun bi böcek şikayeti olmuş
NaimeYilmaz Bende hiç dolaba koymazdım. Tek seferde 10 kutu aldığım olurdu evolvia marka. Hiç böyle bir şey yaşamadım, havalardan olacağını sanmam. Yani güneşin altına da koymuyorsunuzdur. Hakkınızı arayın bence. İncelemeye falan gönderilmiyor mu?
Defne_cicegim Ben eczanede çalışıyorum asla böyle bi şikayet görmedim ki 10 aylık bebeğim var onda kullanıyorum şanssızlık olmuş cidden