Merhaba güzel anneler bebeğim bügun 20 günlük oldu 12 .ci günde göbek bağı düştü ama hâlâ ara ara kanıyor kuruyor yani zıbına kurumuş kan lekesi oluyor bende doktora söylemeyi unuttum sizce normal mi? Internetten baktım normal ama çok kan gelirse bi doktora götürün diyor ama çok değil sadece zıbınına değince görüyorum… Aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi acaba 🤷♀️🤱