miracinnannesii jiletle kalinlasiyor malesef 3 sene gitmiş biri olarak söylüyorum . Asla jiletle almayın. Makine ile kısaltın ki sonuç alasınız. Bunlar para tuzağı . Jilet ile guclendiriyorlar köklerini S urekli gitmek zorunda bırakıyorlar insani. Çıkmayan yerlerimde bile jilet yüzünden çıkmaya başladı. Para tuzağı olduğu icin bırakmak zorunda kaldım. Ama malesef yüzüm berbat durumda .😔 Sizde makine ile yapin.