Kızlar yardımcı olrmusunuz. İkizlerim var kimse yok yanımda hastaneye gidemiyorum. Adet bitiminden 5 gün sonra bugun tekrar kanamam var ve sancım çok fazla. Korunmak için sprial kullanıyorum. Ondan mı diye düşündüm ama anlam veremedim. Başından böyle bişey geçen varmı