Mom0909 siz devam edin kremler yağlar hiçbirşey fayda etmiyor kendi sütünüz tedavi ediyor inanmıyordum fakat doğruymuş….inanın benimde öyleydi ağlardım emzirirken kopmuştu nerdeyse cerrahiye bile gittim fakat emzireceksin sutun tedavi edecek dediler sinir olmuştum nasıl acı çekiyordum fakat 2.doğumda silikon uc kullandım o kadar rahat ki hiç yara olmadı silikon uc kıyafete değmesine engelliyor ben süt aktığı için göğüs pedi de kullanıyordum o yüzden süt içerde kalıyordu yarayı tedavi ediyor…