Gossipgirl14 Tam olarak yarin 5 Aylık olacak. Zaten dogdu dogalı emmıyor zorla tutturuyordum. Bazı olaylardan dolayı da sutum azaldı. Oglumda artık hıc tutmuyor nasıl devam edecem bılmıyorum yardım edin lütfen
anne15 Gossipgirl14 benim doktorum meme emmiyo zorla emziriyorum diye 5 aya kadar dayan sonra mamaya baslamaktansa ek gıdaya baslarız artık dedi ve ek gıdaya baslattı
Gossipgirl14 anne15 ek gıda verince emzırmıyorsun illa emzırıyorsun benım oglan tutmuyor ilk gunden beri bugunlerde de komple bıraktı emmıyor
As1ioz Gossipgirl14 hayır canım karısmasın mama dedikleri sey devam sütüdür zaten ve en az 1 yasına kadar bebeklerin ana ogunu devam sütüdür extra ek gıda verebilirsin ama kesinlikle ana ogun devam sütü
anne15 Gossipgirl14 anladım 😕 o zaman devam sütü verceksiniz canım eğer sütünüz varsa sağıpta da verirsiniz
Gossipgirl14 SedaMeyra bebelac gold almış sımdılık eşim ustunde 4.aydan itibaren yazıyor bebek sutu bu olmaz mı ki
Rmysucu Gossipgirl14 canım benim bebeğim de aynı seninki gibiydi pes etmedim sütüm az da olsa tutmasa da çok uğraştım şimdi altı aylık olacak emmeye başladı. Bebekler bazı dönemlerden geçiyor sakın memeyi bıraktırma sabret anne sütünün bir damlası bile şifa
Gossipgirl14 Rmysucu biliyorum canim ama ne yapsam tutmuyor yatarak ayakta oturarak hıc bı şekilde olmuyor. Ac kalınca da dayanamıyorum 5 saat emmese emmıyor yani memede sutte dolmuyor boyle olunca
ayazasaf Gossipgirl14 canım 4. Aydan itibaren yazıyorsa o kaşık mamasıdır muhtemelen 1 numara mama almanız gerekiyor
Ozlemkose85 Gossipgirl14 bebelac gold 1 numara devam sütü alman gerekiyor cnm.bnm oglum da 5 aylik onu kullaniyoruz
Kerevizkafa Gossipgirl14 benim oğlumda 5 aylıkken emmeyi bıraktı devam sütü (mama) ve ek gıdaya başladık günde 2 veya 3 sefer ek gıda geri kalan zamanlarda mama vermelisiniz ama ek gıda için doktorunuza danışınız