Sudemeda canım koku oluşmaması için bebegin sütünü içtikten sonra asla bekletme koku yapıyor ve yıkadıktan sonra içine su doldur biberon emzigi de içine dogru batır onun içinde su doldur bir dahaki süt saatine kdar beklesin ben öyle yapıyorum koku olmuyor