Prensesss_annesiii bende koku ve tat kaybı var ama testim negatif, boğaz ağrım ve kızarıklık, burun tıkanıklığı, baş ağrısı da vardı akut faranjit teşhisi kondu, antibiyotik kullanıyorum. Hatta oğluma da bulaşmış 4,5 aylık viral enfeksiyon dedi o da kullanıyor. Her koku ve tat kaybı, her ateş, her ishal ya da her baş ağrısı corona değil