Kızım 10 ay 20 günlük emmiyor 8. Ayında kesti emmeyi bende bebelac gold devam sütü veriyorum. İnek sütüne alışmasını istiyorum sizler nasıl alıştınız en azından gece uyumadan vermek istiyorum çünkü çok sık kalkıyor pek fazla ek gıda da yemiyor bu aralar kilo alımı yavaşladı gibi zayıf geliyor hep gözüme. Nasıl alıştırdınız hangi marka hangi sütü verdiniz ne miktarda ? Yardımcı olur musunuz