BartuveArtun
bizim kendi doktorumuz çok sakin anlatıyor hep durumunu. O gün kendisi inanılmaz korkutmuştu bizi eşimle. Enfeksiyondan dolayı Safra kusma durumu vardı “çok korkutucu bi durum gece falan durumu ağırlaşsaydı aradık sizi” vs dedi. Ama böyle dalga geçer gibi. Karşısında hüngür şakır ağlıyorum oralı bile değil.
Sonra aynı gün aradık Kendi doktorumuzu sorduk
ateş yoksa, dışkılamasında, idrar yapmasında sorun yoksa tek başına safralı kusması bişey ifade etmiyor dedi. Bebeğin kilosu iyi atlatıcak bu enfeksiyonu demişti. Ve dediği gibi oldu çok şükür sağlıcakla çıktık. Yani tuncay beyi görünce o anlar aklıma geliyor ve buz gibi soğuduk o yüzden