Merhaba arkadaşlar,
Hepimizin kabusu bir türlü gitmek bilmeyen doğum kiloları ☺️ Sanki üstümüze yapışmış gibi bi türlü veremiyoruz. Doğumdan önce spor salonuna giderdim ve orada ki hocam ip atlayarak büyün vücudun çalıştığını ve kolay bir şekilde zayıflatabileceğimi söylemişti. Artık 3 aylık olduk ve ben bugünden itibaren ip atlayarak zayıflamaya karar verdim. Bana katılmak isteyen arkadaş var ise seve seve beklerim. Kilom 68 😢 Hedefim 56 💪