Kaç günde yapıyorlar kakalarını.benimki yapamıyor sürekli fitilde verilmez doktorda zorda kalınca kullanırsınız fitili dedi ama nasıl düzelecek bu yada normal mi.aptamil kullanmıştım ondada son zaman kaka yapamamıştı sma kullanıyorum hala kendi yapamıyor.sadece mamadan mı kaynaklanır kaka yapamama