MusabEymenAlmira aynı şeyleri ben de yaşadım. Bebeğim 19 günlük, 1 gece fototerapide bıraktım. Sarılık yeni yeni gitti gibi.
Bebektir uyur gibi laflara sakın kanma, gündüz saatte bir emzir, gece 2 saatte bir. Gerekirse süt arttırıcı şeyler yap veya mama kullan.
Uyanması için ben altını açıyordum. Burnunu sıkıyordum. Çok zor uyanıyordu. Gerekirse yüzünü ıslak temiz bezle sil. Uyandır ve emzir geçip gitsin sarılığı. Hala gündüz 2 saatte bir gece 3 saatte biri aşmadan emziriyorum, sarılık riskimiz devam ettiği için. 1 haftada yüksek riskli süreci atlattık ama içim rahat değil.