Dudu-123 Blndla otomatik hic bir sorunu yok ben 3 ay kullndim baska bir uruj alicam o yizden satmak istiyorum
Hamzam Blndla gaz için bilemem ama kesinlikle ise yarıyor, kucağımda tutunca yoruluyorum bebeğim beni hep yanında istiyo,gidince aglio, önüne oturuyorum sallaniyo bazen onda uyuya kaliyo uuzn uyuyo, çok sk kullanmamaya çalışıyorum ama,
fatmaanur Blndla merhaba joie sansa kullandım kolik bir bebek annesiyim şunu söylemem gerekir ki bu tamamen bebeğin doğasıyla ilgili ilk Serina almıştım yalnız bebeğim öyle sallanmaktan hiç keyif almadı daha sonra sansaya geçtik yani bir hafta içinde değişim oluyor dediler ve değiştirdik inanırmısınız o uykusuz geceler ardından eşimle birbirimize şunu dedik neden daha önce almadık ki gerçekten kurtarıcım oldu özellikle titreşim özelliği sayesinde pıtır pıtır gaz çıkardı ama alt komşumda benle birlikte aldı Bi hafta bile kullanamadı hiç durmadı içinde bebeği
denizesintim17 Blndla merhaba bebekten bebege değişir bu sallanma işi ben otomatik besik sallama aparatı aldım adı “bir uyku” okadar harika bisey ki sese duyarlı 5 kademeli yavaştan hızlıya kademeleri var bebeis uyuyor 20 dk sallanıp duruyor uyanınca gık dese besik devreye giriyor hayatımız kurtuldu resmen 5 dk olan ayarı da var tavsiye ederim ama dediğim gibi bebekten bebege değişebilir. Sevgiler
denizesintim17 Blndla ben arkadaşımdan aldım internette olması lazım adı “bir uyku ” integram varsa atayim fotosunu
Lidya22 Blndla nbl prebiotic kesinlikle deneyin kullanmadığım damla kalmadı şu an 3 aylık olacak bebeğim birtek bu işe yaradı 3 saat ağlıyordu hiç bi şekilde susmadan bu damladan sonra hem çok rahat kaka yapıyor hemde ağlaması kesildi pırtlatıyor isteyince
Minnakbebisim Blndla canım bende aldım bebeğim 40 günlükken. Kolik aynı zamanda. Ama hiçbir işe yaramadı alışmadı 3 dk ka zor duruyordu inleye inleye. Kesinlikle tavsiye etmem. Bosuma masraf biz geri verdik.