Sevo97 bizde gubde bi kereye coktan dustu normalde 11 de uyuyan kizim 4 oluyor uyuyor hele bi yere gidince yabdim asla uyumaz yemek yemez buyudukleri icin daha fena olucak suan kizim yani 15 aylik olmadik 10 gunu var uc gundur hic bisey yemiyor be kahvalti ne bisey uyku desen yok alis bence hic ustune gitme
evdeyken sorun olmuyor sarhos gibi dolaniyor dolaniyor snr 4 olunca uyuyor he sabaha kadar da ya emzigini dusuruyor uyaniyor
he bide 12 den assagiya uyumuyor ya 5 de uyaniyor zorla uyutuyorum bazen 7 de uyaniyor bi daha uyumuyor 4 de kadar uyku yok tabi uyku gelince aglamalari felan oluyor ustune gitmiyorum bizde bu durum degiskenlik bi aydir var ama son 3 gundur iyice sapitti 😁