Sevocum ben 10. günde ufak ev işlerini yapmaya başlamıştım onun öncesinde dikişimin sağ tarafı acıyordu, 10 günden sonra pek bir ağrı sızı kalmadı, 33 gün oldu sezeryan olalı son 1 haftadır kızımı kucağımda çok tuttuğum için mi dinlenemediğim için mi bilmiyorum dikiş yerim tekrar ağırmaya başlamıştı, enfeksiyon mu oldu diye bile korktum bir kaç gün tam dik olamadan yürüdüm bugün daha iyi pek kalmadı ağrım. Anladığım kadarıyla bir süre pek zorlanmaya yorulmaya gelmeyecek vücutlarımız, biraz hassas olacağız