Habis07 Yesimgulcakir ben ben bennnn bende sabahtan beri aroyorum nette normal mi diye keşif yapıyormus diliyke oyle yazıyor valla ıkı aylıgız bzde
Yesimgulcakir [bilinmeyen] hiç görmedim böyle bir hareketini hiç bir bebektede görmedim , bir sıkıntısı mı varda bu şekilde tepki gösteriyor dıye merak ettım bu aralar huzursuz çünkü