Merhaba hanımlar. 1 yaş bebeğim var. Sezeryan doğum yaptım. Son 3 aydır adet görüyorum ve düzenli. Ancak bu ay oldum bittim ve 1 hafta-10 gün geçti ufak bir karın ağrısıyla kanamam geldi. Tekrar oldum sandım ama değil. Önce bildiğimiz birkaç damla kan daha sonra Kahverengimsi akıntı oldu. Sebebi nedir yaşayan var mı internetten baktığımda gebelik, yerleşme kanaması falan yazıyor 😱 Bu arada emzirmeye devam ediyorum bi etkisi var mı bilmiyorum ama.. 🙇🏻♀️