Seyyahyol ben evlenmeden önce alerji ilaci kullaniyordum. Evlendik,sonra hamile kalinca doktora sordum bu alerji ilacini icebilir miyim diye. İçme dedi. Alerji ilacini icince hic öksuruk ya da burun akintisi felan olmuyordu. Yaklaşık 2,5 senedir icmiyorum ilac. Tabi icmeyince alerji tekrar başladi. Ama öyle cigerden gelen öksürük degil benim ki. Hani kuru öksürük gibi olur ya, boğazin gıdıklanir gibi felan oluyordu. Sıcak çay icince geciyor benimki. Ama ben kucukken doktora gitmistim. O alerji demisti bana. Sen eger doktora gitmediysen doktora götur cocugunu. Doktor teşhis koysun yani. Biz görmeden bilemeyiz.