Arkadaşlar yaz kış klima çalıştırılan bi şehirdeyiz. Malum klimada bizim bile boğazımız kuruyor bebiş nasıl dayansın. Şimdi şunu sormak istiyorum. Kışın sıcak buhar üfleyip içeriyi nemlendiren yazın da içeriyi nemli tutaram buhar üfleyen bi buhar makinesi arıyorum. Var mı ben şunu kullanıyorum çok iyi ya da şunu aldım hiç memnun kalmadım diyen. Önerilerinizi bekliyoruuum 🙋🏻♀️