Minnakseven Kızlar az önce sol göğsümde şişlik geldi elime öyle komple değil yumru şeklinde ve ağrıyor dokununca daha önce de bu göğsümde sizi oluyordu.mastit mi ki dedim ama hiç öyle aman aman sütüm olmadı mamayla destekliyoruz bu hafta da sürekli emdi hep memedeydi dün dolgulu normal sütyen taktım ondan olabilir mi ama başka bir iz yok mastite dair çok korkuyorum bugün de pazar doktora gidemiyorum yaşayanlar yardımcı olsun lütfen
AECS Minnakseven benim de balenli sütyen taktığımda başıma gelmişti kesinlikle ölçülere uygun olmayan sıkıştıran sütyenler kullanmamak gerekiyor bu dönemde. Sıcak duş, sıcak kompres ve sağım yaparsanız birkaç saat içerisinde geçiyor merak etmeyin. Emzirme imkanınız varsa önceliğiniz o meme olsun.
3310umbozuk Başka belirti ateş üşüme titreme halsizlik yoksa mastit değildir, mastit kimsenin başına vermesin çok kötü 😳 sağmayı deneyin, sıcak duş alın masaj yapın
Minnakseven 3310umbozuk hiç biri yok o yüzden korktum zaten sürekli memede gece uyanınca bile 1 saat emiyor o yüzden korktum teşekkür ederim
Slmnese Canım mastit başlangıcı olabilir. Benim de öle olmuştu anlamadım sonra ateş titreme falan oldu sütüm yeşil aktı o derece. Duşa gir ılık bi duş al ve meme ucuna doğru da masaj yapıp sütünü uca doğru ittir netten de bakabilirsin. Bol bol da emzir en önemlisi de o