Sndskrsn bebeğim 4 aylık kucağımda oturtuyorum. 3 aylık doktor kontrolüne gittiğimizde doktorumuz ellerinden tuttuğunda kendi kendini kaldırdığını gördü. Ben de çok oturmak istiyor ama oturtmuyorum demiştim. Şu an bebek bunu istiyor destekli bir şekilde kucağında oturabilir sıkıntı yok demişti. Tabi öyle saatlerce tutmuyorum ama yatmak istemediği zamanlarda kucağımda oturuyor bazen de yastıklarla destek yapıyorum koltukta oturuyor.