Yakupbebek yeni doğan bebekler çıplakliktan hic hoslanmazlar gendilerini giyinikken daha guvende hissederler zamanla alisicaklar benim oglumda oyleydi bezini degistirip giydirine kadar kiyamet kopuyordu alt değiştirmek maratondu benim icin simdi nerdeyse 4 aylik agladiginda altini actigimda sakinlesiyor 😀😀 40dan sonra iki aylik gibi düzelmişti