1 çay bardağı suya 1 çay kaşığı toz kimyon atıp içiyorum, aynı çaydan bebeğime de 2 çay kaşığı veriyorum hergin değil ama 3 gun de 1 gibi. Eltim kimyon tohumu vermişti içimi daha hafif diye ama sanki etkisi az geldi bana .toz verdigimde hemen gaz çıkarıyor. Birde ben suzmuyorum zaten dibine çöküyor. Hiç kimildatmadan önce bebegime veriyorum en üstten, sonra içiyorum ılıyınca