Kızım 16 aylık, her gün akşam üzeri 2 uykudan sonra parka götürüyorum, dönünce hemen banyoya koşuyor, banyo yaptırıyorum. Gidip bezini getiriyor, bağlıyorum. Mamasını yapıyorum, hadi kızım uykuya diyince emziğini ve oyuncak kedilerini alıp beşiğe koşturuyor, kedileri beşiğe atıyor. Beşiğine çıkarayım diye bekliyor, sonra mamasını içip 20-25 dakika beşikte oradan oraya yatıyor en son uyuyor 😂 kedilerinden hiç ayrılmıyor. Dışarıdan gelince de muhakkak banyo yapacak, alışkanlık oldu, yoksa ağlıyor 😂