kizlar merhaba 2 gun once yani persmbe normal dogun yaptm. 37+5 te dogdu oglum. fakat cigerlerine su kacms dogmda 2 gundr kuvezde bi kere bile kucagma almadm. ne zmn ckar belli degl 3 gunde surebilir 1 haftda diolar basina bole bse gelen varmi bu surec nasl ilerliyo. sutumu sagip goturuyorum beslenmeyi kabl etms sizce ne zmn cikarirlar bilgisi olan varmi