mervearya23 merhba arkdşlr bebegm 3 aylık ver kaka yapınca hep mama emdiği zaman yapıyor acaba mama mı bozuk yoksa normlmi ve mamanın bozuk oldugu nasıl anlyablrm
asyasare mervearya23 mamanin tarihine bakin bir de tadina. sorun yoksa korkmayin. benim kizimda oyleydi her mama ictiginde kaka yapiyordu. gunde 7 kez yaptigini bilirim. buyudukce duzene oturuyor. suan 7 aylik daha 1 aydir falan kaka sayisi azalmaya basladi. ondan once hep yapardi bazen az bazen cok
Albayrakokur Demekki memede uyumuyı seviyor mamadan değil tarihine falan baktınız mı çok düşük bi ihtimal yada mamayı değiştirin ama memede uyumayı seviyodur benimkide öyleydi bi ara tokda olsa memede uyicak