Zuzu88 çünkü hayat konforunu tamamen negatif yönde etkileyen bir durum bu. Bütün gün evde oturup meme açık mı oturalım? Ben emzirmenin artık işkence boyutuna döndüğünü düşünüyorum. Sürekli meme de meme ağlamalar. Karnı aç değil, iki çekip bırakıyor ama illa meme diyor. Başınıza gelirse anlarsınız nasıl bir işkence olduğunu😂