Ben mozaik hastanesinde doğum yaptım, o yüzden edip gali diye bi doktoru vermişlerdi kızıma. Ama oek ilgisizdi o yüzden defne hastanesinde ali canıma gittik. Ona bi kere gittik çok ilgiliydi her şeyine baktı ilgilendi ama sonra corona olayları patlak verince daha doktora gitmedik. Ama sanırım ona devam ederiz