Kızlar 36+4 günlük dogum yaptım oğlum zayıf doğdu 2360 ama küveze gırmedi kan uyuşmazlığı varmış oğlum A pozitif ben 0 pozitif bu yüzden oğlum sarılık oldu bi gece fototerapi aldık sonra eve gelince tekrar yükseldi sarılık emzirmeme ve güneş ışığına tutmama rağmen cuma akşamı yine aldılar küveze sarılık 16.5 çıktı pazartesi çıkıcak galiba şuan 11 günlük oldu ama stresten galiba sütüm azaldı 2 saatte sağıyorum 30 ml felan çıkıyor oğlum küçük zayıf sarılık da var sütüme ihtiyacı var nasıl attırırım sütümü