Siz gerçek misiniz ? Birincisi çocuğunuz pişiği bu hale gelene kadar aklınız neredeydi. Pişiklikten çıkmış resmen yaraya dönüşmüş bu. Yazık yavruma. Bir anne olarak nasıl dikkat etmezsiniz ! İkincisi hala memlekette görmemeleri lazım ne yapabilirim diyorsun. Çocuğumun canı yanıyor demiyorsun memleket diyorsun. Bu güne kadar kimsenin anneliğine laf etmedim. Etmekte istemiyorum ama. Pes diyorum gerçekten. Çocuğuna üzülüyorum ben.