Kızım galiba nezle olmuş. Geceleri uyuyamiyor normalde uykusu çok düzenlidir 9da yatar gece 1 kez kalkardı. Şuan 3 ay 8 günlük. Nefes alırken de uğultu gibi ses geliyor. Evde yapabileceğim bişey var mı? Hastaneye götürün demeyin 2 hastane var 2si de pandemi hastanesi olmuş yoğunluktan dolayı. Yarın Sağlık ocağına götürsem orda bakarlar mi?