pnr01 Cananscs evet biliyorum bende bir defa kullandim çok şükür bebeğimde sarilik yoktu biraktim ama arkadaşim bebeğindeki sariliği bu otla atlatti
Cananscs [bilinmeyen] anne sütünü bol bol veriyorum tabi ama iste hemen geçmesini istiyorum 19 gunluk halen devam ediyor
Cananscs [silindi] Bussra kaç gün ,günde kaç kere ve nasıl yaptınız da geçti aktarcı eşime günde 1 kere sabah aç karinla kullansın demiş ama internette günde 3 kere yazıyor kaç güne kadar geçer acaba
Bussra Cananscs evet dogru sabah ac karnina yarim cay barsagi uzerine biraz pekmez koyup ictim ben hergun Cok fazla sarilik var ise biraz daha fazla icebilirsin ama duzenli icmeye gayret et zaren faydasini gorursun insallah
pnr01 Cananscs normal içtiğimiz 1 su bardaği soğuk suya 1 yemek kaşiği ottan katiyosun demlenmeye birakiyosun sabah yap akşam iç ben tok karnina içtim tadi iğrenç içememiştim içine pekmez katip o şekilde bile zor içmiştim
Cananscs pnr01 yok tadı iğrenç deil sadece kokusu kötü ama pekmezi bende deniycem sizin değeriniz kaçtı ve kaç günde geçti sarılık
Bussra Cananscs bizim degerimiz 17 ydi ama hastanede bi gun foto terapi aldik evde ben ictim sutumden ona gecsin diye sonrasi olcumde 1 cikti deger
Cananscs [bilinmeyen] karnı doyuyor her altını değiştirdiğinde yapmış oluyor ayrıca bebeğe ot vermiyorum ben içiyorum süte geçmesi icin
Cananscs [bilinmeyen] yok canim bebeğime böyle bi kötülüğü yapmam bilinçli bi anne olduğumu düşünüyorum bezinin markasına kadar araştırdım doktora sormadım ama internetten araştır dim bu ot sarilik otu için mis
AysegulAsel 46 günlüğüz uzamış sarılık dedi doktorumuz. Bende yapsam fayda eder mi acaba ? Bir de aktaŕdan mı alınıyor bu ot ?
Cananscs AysegulAsel aktarsan alınıyor evet sanki gözlerindeki sarilik gitti vücudunda pek anlamıyorum gidip gitmediğini ama sanki beyazliyor