Bende aynı dertten bastona geçiş yaptım travel çıkarmak eziyet geliodu artık baston çıkarmak bii tık rahatlatti 4.kat asansörsüz bina posedi bebegi arabasi tam bi işkence ev kiralık ama suan oturduğum daire fiyatına yakın evde bulamıyorum kiralar uçuk hayırlısı benim annem aldığı için dogumgunu hediyesi die babyhope almıştı sepetsiz ama tam yatar 250 tl ödedi gayette iyi açıkçası çok kaliteli bisi alma katlaması kaldırması eziyet yıpranıyor asansörde olmayınca ben bunu farkettim hep yerde gogde yıkıyorum cogu zmn