Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin doğumundan itibaren devam eden bir göz çapaklanması var maalesef.😔 Zaman zaman göz masajı yapmama rağmen geçmeyen bir çapaklanma bu. Bazen geçiyor sonra göz altı ve üstü kızarıklığıyla tekrar ortaya çıkıyor. İlaçlar kullandık ama etkili olmadı. Günde 3-4 defa yaptığım göz masajına bebeğim de tepki vermeye başladı artık eskisinden daha zor yapıyorum. Göz doktorumuz damarlardan bir kaçının tıkalı olduğunu söylemişti. Eğer ki bu tıkanıklık giderilmezse cerrahi müdahale olacağı söyledi ama Cerrahi bir müdahale olmasından çok korkuyorum. Benim gibi çapaklanma problemi yaşayan anneler nasıl çözüm buldunuz?