Merhaba sevgili anneler
bir konuda fikrinizi almak için yazıyorum,9 aylık kızımda süt alerjisi vardı,bu ayın 11inden beri üç gün yoğurt denedim çok hafif kızarıklıklar oldu vücudunda ama kakası normaldi,sonra kefir denedim bu kez daha şiddetli kızarıklık oldu,çok az kustu ve kusmukta kan vardı(karpuz mu emin olamıyorum ama bence kandı) kakası da biraz mukuslanmıştı.Şimdi ne yapayım sizce yoğurt vermeye devam edeyim mi?Bırakıp diyete devam etsem ne kadar daha etmeliyim?Var mı bu şekilde tecrübesi olan?