TugbaAda Kızlar idrarda yanma,ağrı zonklama var emziriyorum da şuan çok da ağrım var ne önerirsiniz ne kullanabilirim emzirme döneminde monurol şase kullanan var mı ?
anne15 TugbaAda vajitexti sanırım hamileyken fitil kullandım birde kasıntı vardı dudaklarda onada krem kullandım ama emzirirken bunlar kullanılır mı bilmiyorum sağlık ocağına vs kadın doğumcunuZa danıssanız iyi olue emzirirken ne önerirler
Cihangirin_annesi2020 Bool boll su iç bendede olmustu bi ara emzırıyorsan ılaca yonelme bence gecmıs olsun
TugbaAda Hamileyken kullanmıştım bende ama emzirme döneminde de kullanılırmı onu hiç bilmiyorum zonklama yanma var uyuyamıyorum saatlerdir:(