Ylcnbsr Cnsudefne 3 aylık kızım Aynı şekilde azaldı doktora gittim geçen gün doktorumuz ben daha demeden bu ara emme süresi kısalacak emmek istemeyecek çok dedi gündüzleri özellikle ki aynısını yaşıyorum etrafı keşfediyormuş o yüzden 💫
Mickeylover Cnsudefne biz 2 ay 25 günlüğüz bizim de öyle 5 dk emiyor. Bazen yarım saat sonra cok acıkmş gbi bazen de1-2 saat duruyor emmeden
Meridef Ylcnbsr aynısını bende yaşıyorum hatta aç mı kalıyor diye korkuyorum, ama az emip güzel uyuyor gündüz, gece uykulu ilken çok güzel emiyor ama
Defnezeynep1 Ylcnbsr aynısını yaşıyorum canım 3 ay 27 günlüğüz emzirmek için çok şebeklik yapıyorum. Gece emmeleri güzel ama gündüz Çok kısaldı.
Ylcnbsr Meridef Ben de öyle düşünüyorum eskisi gibi 2 saatte 1 emiyor ama çok acıkınca alıyor aç olsa ağlar diye düşünüyorum yani öyle huzurlu durmaz
Ylcnbsr Defnezeynep1 aynen öyle bizim de öyle ve kesinlikle öyle 2 saatte 1 falan emmiyor böyle çok acıkması lazım gündüz anca öyle emiyor oda kısa
milasmommy 3 ay 6 günlüğüz, 2 ay 20 günlükten beri emme süresi azaldı maalesef. 15-20 dakikadan pat diye 3-5 dk düştü. Hatta 5 dk emerse oh be diyorum şuan. Meme reddi başlıyor bu aylarda ne yazık ki 😓
Yaprak2019 Bana doktor daha kuvvetli cektigi icin sure kisaliyor demisti yani karnini daha hizli doyuruyor
Coyness2020 Mickeylover evet bizde 2ay 21gunluguz bende doymuyor sanıyorum beş dk emiyor bırakıyor üzülüyordum acaba sütüm mu azalıyor diye demekki bu aylarda oluyor bu 😊
Ylcnbsr Defnezeynep1 valla bilmiyorum tez zamanda geçer inşallah bizde 3. Aydan sonra Aynı saatlerde ağlama başladı çok siz de de oldu mu
Busbus2684 Biz daha 22 günlüğüz, hemen yoruluyor emerken uyuyup kalıyo, bende ara ara gıdısına dokunuyorum o zaman devam ediyo, diğer türlü 5 dk da uyuyup kalıyo
Gizemela Biz de 3 aylığız max 5 dk emiyor hatta meme reddimiz var sadece yeni uyandığında alıyor memeyi 😐
invisible33 Coyness2020 aynı şuan bizde 2 ay 21 günlüğüz bende sürekli düşünüp duruyordum acaba meme reddi mi yaşıyacağım diye çok korktum ama sanırım herkes yaşıyor sonrasında nasıl geçiyor acaba ?
yavuzselmmmm88 Valla ağlıyorum beni krize sokuyo 2 ay 15 günlük en fazla 3 dk emiyor ne yapsam şaştım valla bazen mama veriyorum artık onu da tükürüyo