İyi geceler güzel anneler. Yine ben yine bisey sormaya geldim. Daha doktorumuz izinden gelmedi de gidemedik bi türlü o yüzden sürekli buraya damlıyorum. Şimdi kızım tam 3aylık . Bugün de yaklasık 23:30dan beri uyuyor. Üç saat oldu uykusunda uyandırıp emzirmeli miyim acaba? Dün gece de ya burnu tıkanır da nefes alamazsa diye uykular girmemişti gözüme. Şimdi de uyandırıp emzirsem mi yoksa acıkırsa kendisi uyanır mı acaba dokunmasam mı ikilemindeyim 😔😔 Çok da derin ve tatlı uyuyor. Kan şekeri mi düştü acaba da böyle uyuyor? Delirmeğem geliyo 🤯