Meva2206 Merhaba 55 günlük bebeğim var,kakasini bir gün yapıyor Bir gün yapmıyor yaptığında da bir kere yapıyor.. Sizce normal mi? Nasil olmalı ?
Elka Meva2206 benim bebeğim anne sütü ile besleniyor benimkinde öyleydi sorun yok yanı sonradan bazen günde üç defa yapmışlığı oluyor ☺️